Compartir
Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés)
Daniel Riffe; Stephen Lacy; Brendan R. Watson (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés) - Daniel Riffe; Stephen Lacy; Brendan R. Watson
$ 2,395.18
$ 3,991.96
Ahorras: $ 1,596.79
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 25 de Julio y el
Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (Routledge Communication Series) (en Inglés)"
Analyzing Media Messages, Fourth Edition provides a comprehensive guide to conducting content analysis research. It establishes a formal definition of quantitative content analysis; gives step-by-step instructions on designing a content analysis study; and explores in depth several recurring questions that arise in such areas as measurement, sampling, reliability, data analysis, and the use of digital technology in the content analysis process.The fourth edition maintains the concise, accessible approach of the first three editions while offering updated discussions and examples. It examines in greater detail the use of computers to analyze content and how that process varies from human coding of content, incorporating more literature about technology and content analysis throughout. Updated topics include sampling in the digital age, computerized content analysis as practiced today, and incorporating social media in content analysis. Each chapter contains useful objectives and chapter summaries to cement core concepts.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.