Compartir
Whisky and Other Spirits: Technology, Production and Marketing (en Inglés)
Graham Stewart Julie Kellershohn Inge Russell (Autor)
·
Academic Press
· Tapa Blanda
Whisky and Other Spirits: Technology, Production and Marketing (en Inglés) - Graham Stewart Julie Kellershohn Inge Russell
$ 1,755.70
$ 3,511.41
Ahorras: $ 1,755.70
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 17 de Julio y el
Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Whisky and Other Spirits: Technology, Production and Marketing (en Inglés)"
Whisky and Other Spirits: Technology, Production and Marketing, Third Edition continues to provide details from raw materials to the finished product, including production, packaging and marketing. It focuses on the science and technology of the process as well as the environment in which it is produced. Today, environmental concerns and sustainability of products has taken on a new level of importance. Traditional ways of packaging and marketing have also changed dramatically in recent years as the technology of packaging has moved from a staid bottle industry to spirit products that cross traditional beverage categories and packaging. This new edition provides the latest changes in industry and the beverages market. All chapters are updated, with new chapters added to help improve research and development, and to increase production of not only whiskey but other spirits such as gin and rum and white spirits. This new edition also discusses trendy reduced alcohol and no alcohol products.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.