¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
36
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.2 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781387724765
Categorías

A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés)

Ed D. Alisha Johnson (Autor) · Ed D. Thigpen (Autor) · Dba Keith (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés) - Thigpen, Ed D. ; Keith, Dba, Jr. ; Johnson, Ed D. Alisha

Libro Nuevo

$ 450.67

$ 751.11

Ahorras: $ 300.44

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 82 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Case Study Phenomenon Approach: Are Alternative Schools Education Programs for K-12 a Holding Cell for Black Students in an Eastern North Carolina S (en Inglés)"

This research study article investigated the many types of behaviors observed at an early stage among black students. With a racial achievement gap in the black culture, there's has been a great segregation when it comes to black students being educated. Black and Latino students are classified as low-income and socially ostracized from other peers when it comes to educational values. With the ever-increasing behaviors observed and alternative schools are in demand, these programs are at risk socially due to the lack of federal funding. More relevant research, as well as future research, is needed in finding effective solutions while developing effective evidence-based preventive and intervention approaches to better serve black students that may have a disadvantage when it comes being educated due to their race.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes