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portada advances in field theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1990
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.8 x 14.5 x 3.0 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN
0803939795
ISBN13
9780803939790

advances in field theory (en Inglés)

Susan A. Wheelan (Ilustrado por) · Emmy Pepitone (Ilustrado por) · Vicki Abt (Ilustrado por) · Sage Publications, Inc · Tapa Dura

advances in field theory (en Inglés) - Wheelan, Susan A. ; Pepitone, Emmy ; Abt, Vicki

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "advances in field theory (en Inglés)"

A comprehensive overview and analysis of one of the most influential theories in psychology is offered in this volume. Based on the pioneering work of social psychologist Kurt Lewin, it outlines the work of several generations of international field theorists and attests to the durability and utility of Lewin′s work. Essays trace the history and development of field theory and discuss its various applications in a number of settings. Topics addressed include managing social conflict, self-help groups, field theory and the construction of social problems and academic sex discrimination.

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El libro está escrito en Inglés.
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