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portada Branding for the Public Sector: Creating, Building and Managing Brands People Will Value (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.0 x 17.8 x 2.1 cm
Peso
0.55 kg.
ISBN13
9781118756317
N° edición
1

Branding for the Public Sector: Creating, Building and Managing Brands People Will Value (en Inglés)

Paul Temporal (Autor) · Wiley · Tapa Dura

Branding for the Public Sector: Creating, Building and Managing Brands People Will Value (en Inglés) - Temporal, Paul

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Branding for the Public Sector: Creating, Building and Managing Brands People Will Value (en Inglés)"

How to apply for-profit marketing strategies to non-profit organizations Branding for the Public Sector presents powerful and effective branding strategies for the public sector illustrated through case studies and examples. The book covers branding architecture, brand vision, market research, brand perception, engagement, communication, managing brand change and much more. Additionally, the book highlights the future of public sector branding and how organizations in the public sector may be a key driver of economic growth and prosperity through the twenty-first century. Branding for the Public Sector offers expert guidance for managers and leaders who want to build powerful, influential brands in the public sector. Presents strategies and actions for building a powerful, memorable public sector brand Explains why the public sector will be the next huge growth sector in branding Explores the competencies needed to successfully manage a public sector brand

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