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portada British Car Advertising of the 1960s (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
429
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.7 x 21.3 x 2.5 cm
Peso
1.02 kg.
ISBN13
9781476667898

British Car Advertising of the 1960s (en Inglés)

Heon Stevenson (Autor) · McFarland & Company · Tapa Blanda

British Car Advertising of the 1960s (en Inglés) - Stevenson, Heon

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "British Car Advertising of the 1960s (en Inglés)"

During the 1960s, the automobile finally secured its position as an indispensable component of daily life in Britain. Car ownership more than doubled from approximately one car for every 10 people in 1960 to one car for every 4.8 people by 1970. Consumers no longer asked "Do we need a car?" but "What car shall we have?" This well-illustrated history analyzes how both domestic car manufacturers and importers advertised their products in this growing market, identifying trends and themes. Over 180 advertisement illustrations are included.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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