Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Cases on Global Leadership in the Contemporary Economy (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
187
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781522580881
N° edición
1

Cases on Global Leadership in the Contemporary Economy (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés)

Ivonne Chirino-Klevans (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Cases on Global Leadership in the Contemporary Economy (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés) - Ivonne Chirino-Klevans

Libro Nuevo

$ 4,749.41

$ 8,635.29

Ahorras: $ 3,885.88

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cases on Global Leadership in the Contemporary Economy (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés)"

Organizations who want to keep their competitive advantage in global markets need to be able to successfully operate across cultures. The challenge is that there are currently not many cases that integrate elements of global competency that represent the challenges and idiosyncrasy of operating in multicultural business environments. Cases on Global Leadership in the Contemporary Economy is a critical reference source that focuses on cases that present scenarios of organizations or individuals who are immersed in environments that are impacted by cultural factors and how these factors affect skills related to global leadership. It presents research on the impact of cultural dimensions in leadership, the importance that understanding culture can have on the effectiveness of international business strategies, and how motivation is perceived differently across cultures. Featuring coverage on a broad range of topics such as knowledge management, social enterprise, and global business, this book is ideally designed for managers, executives, human resources officials, government officials, students, professionals, and researchers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes