¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.7 cm
Peso
0.38 kg.
ISBN13
9783031105821

Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework

Yilu Yang (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework - Yang, Yilu

Sin Stock

Reseña del libro "Chinese Language Use by School-Aged Chinese Australians: A Dual-Track Culturalisation Theoretical Framework"

This book examines the use of Chinese by school-aged Chinese Australians from a dual-track culturalisation perspective. Drawing upon interviews, participant observations and documentary analysis, the author discusses why and how these children learn and use Chinese in multiple social settings, and how they construct their understanding of language and identities in doing so. The book will appeal to students and scholars in the fields of sociolinguistics, migration studies, sociology of education, language and communication amongst other areas in the social sciences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes