Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Comparing Political Communication Across Time and Space: New Studies in an Emerging Field (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.8 x 14.0 x 1.8 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781137366467

Comparing Political Communication Across Time and Space: New Studies in an Emerging Field (en Inglés)

Canel, M. ; Voltmer, K. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Comparing Political Communication Across Time and Space: New Studies in an Emerging Field (en Inglés) - Canel, M. ; Voltmer, K.

Libro Nuevo

$ 1,371.11

$ 2,285.19

Ahorras: $ 914.08

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 96 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Comparing Political Communication Across Time and Space: New Studies in an Emerging Field (en Inglés)"

This volume addresses the challenges that political communication is facing today from a comparative perspective, using principles and methods of comparison both across space (cross-national) and across time (longitudinal). It studies a wide range of countries and cultures, covering advanced Western democracies and beyond. The research tools employed include quantitative and qualitative content analysis, comparative case studies, document analysis, opinion surveys, elite interviews and a combination of various methods. Employing different research strategies and theoretical approaches, this book sheds new light on key concepts inthe literature on comparative political communication research, such as professionalization, personalization and globalization. It also investigates processes of change and transformation, such as negativization of campaigns, internationalization of campaign coverage, professionalization of government communication, democratization, commercialization of the media and transnationalization of national public spheres.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes