¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Critical Essays on the New Moral Imperative for Supporting Marginalized Students in PK-20 Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
308
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.7 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781522598459

Critical Essays on the New Moral Imperative for Supporting Marginalized Students in PK-20 Education (en Inglés)

Blankenship, Rebecca J. (Autor) · Information Science Reference · Tapa Blanda

Critical Essays on the New Moral Imperative for Supporting Marginalized Students in PK-20 Education (en Inglés) - Blankenship, Rebecca J.

Libro Nuevo

$ 3,224.81

$ 5,374.69

Ahorras: $ 2,149.87

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Critical Essays on the New Moral Imperative for Supporting Marginalized Students in PK-20 Education (en Inglés)"

Marginalization of groups transpires when a dominant group precludes a group of individuals from participating in activities or gaining access to services. As the global economy and technologies have significantly changed, it has been assumed that equal access to educational opportunities would be more readily available for traditionally ostracized groups. In contrast, the opposite has occurred: the exclusion from educational, social, and political activities among marginalized groups has become much more pronounced, necessitating the imperative for a new moral dialogue among teachers and teacher educators. Critical Essays on the New Moral Imperative for Supporting Marginalized Students in PK-20 Education provides relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of social justice and critical pedagogy as it relates to teaching culturally, economically, ethnically, socially, or other marginalized PK-20 student populations. This book highlights a variety of topics such as educational technology, ethical theory, and digital agency. It is ideal for teaching professionals, pre-service and in-service teachers, educational researchers, administrators, sociologists, teacher preparation faculty, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes