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portada Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
195
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9783319199375
N° edición
1

Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés)

Stefanie Auge-Dickhut (Autor) · Bernhard Koye (Autor) · Axel Liebetrau (Autor) · Springer · Tapa Dura

Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés) - Auge-Dickhut, Stefanie ; Koye, Bernhard ; Liebetrau, Axel

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Reseña del libro "Customer Value Generation in Banking: The Zurich Model of Customer-Centricity (en Inglés)"

The banking sector is undergoing a process of fundamental transformation - mainly due to the challenges of digitalization, insistent customers, regulation and a volatile economic environment. This book provides an in-depth understanding of the underlying logic of 21st century's banking environment and helps to develop a roadmap for the successful transformation of contemporary business models. The authors introduce the 'Zurich model for a customer-centric banking architecture enabling the reader to develop a sustainable business model which copes with the challenges of this information age. They identify customer behavior traps in such an environment; introduce adequate strategic instruments and cornerstones for providing added value through financial services, and provide core factors for conducting a successful transformation process.

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