¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Deliberative Policymaking: Redesigning How We Make Education Policy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.0 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781682538838

Deliberative Policymaking: Redesigning How We Make Education Policy (en Inglés)

Elizabeth Grant (Autor) · Harvard Education PR · Tapa Blanda

Deliberative Policymaking: Redesigning How We Make Education Policy (en Inglés) - Grant, Elizabeth

Libro Físico

$ 1,011.96

$ 2,023.91

Ahorras: $ 1,011.96

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Deliberative Policymaking: Redesigning How We Make Education Policy (en Inglés)"

An essential read for rethinking and improving how education policy is made and implemented. In Deliberative Policymaking, Elizabeth Grant advances a fresh framework for making collective decisions about US schools. Grant argues that education policy itself can be made fundamentally better by improving education policymaking methods. Informed by accounts of recent policymaking actions as well as her own considerable experience as a federal-level policymaker, she offers a keen assessment of which components of existing education policy and policymaking have been effective and which have not. In this deeply reasoned work, Grant presents new approaches to the art and craft of policymaking--specifically, the processes by which policymakers define public problems, determine a theory of change, aid implementation, and test policy approaches. She endorses policy design thinking, including user-centered design; greater attention to education statecraft, such as reinforcing federal-state relations; and partnering with intermediaries who can help policymakers determine where the public interest lies. She underscores how these deliberative practices support democratized policymaking and implementation, which can lead to more inclusive and equitable policy. In a discussion of the implications of this deliberative approach, Grant notes that the success of policy work depends on civic capacity to initiate and sustain improvement efforts, and on policy's ability to meet the demands of the time. This book is essential reading for anyone who makes policy and anyone interested in how education reform is realized.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes