¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Designing Learning With Digital Technologies: Perspectives From Multimodality in Education (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032416939
N° edición
1

Designing Learning With Digital Technologies: Perspectives From Multimodality in Education (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)

Lim Fei Victor,Querol-Julián Mercedes (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Designing Learning With Digital Technologies: Perspectives From Multimodality in Education (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés) - Lim Fei Victor,Querol-Julián Mercedes

Libro Nuevo

$ 2,488.14

$ 4,976.28

Ahorras: $ 2,488.14

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Designing Learning With Digital Technologies: Perspectives From Multimodality in Education (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)"

This book offers a multimodal perspective on how to design meaningful learning experiences with digital technologies.Digital education is of increasing importance in today's digital society and the editors bring together international thought-leaders and well-established academics across geographical regions to explore the topic. The book addresses the need to design learning with digital technologies, especially in a post-pandemic environment where blended learning has become ubiquitous. The book is organised around five themes: designing learning, digital learning designs, digital learning with embodied teaching, digital learning interactions, and digital multimodal literacies. The chapters focus on digital technologies as multimodal semiotic resources and the educational implication of each theme is drawn out from illustrative cases across contexts of learning.Essential reading for researchers and postgraduate students, this book offers state-of-the-art thinking on how educators can design new learning experiences for students through the meaningful and effective use of digital technologies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes