menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
79
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9789811655685

Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study (en Inglés)

Eric C. K. Cheng (Autor) · Joanna K. M. Chan (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study (en Inglés) - Cheng, Eric C. K. ; Chan, Joanna K. M.

Libro Nuevo

$ 1,726.09

$ 2,876.82

Ahorras: $ 1,150.73

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study (en Inglés)"

The book illustrates how Lesson Study can be applied to craft metacognitive teaching strategies to enhance students' learning to learn competencies. Based on the findings of an empirical study of a university-funded teaching development project, this book reports how to apply Lesson Study and Learning Study to enhance teachers' metacognitive teaching competencies with a view to tackling the impacts and challenges created by and underlying the learning to learn curriculum. The book allows readers to experience metacognitive learning by sorting the prior knowledge on the metacognition, setting the goal and planning reading schedule, checking their understanding and progress, evaluating what they have or have not learned and reflected on their reading experience and feelings. Readers can grasp the key concept underpinning metacognitive teaching, including teaching strategies for developing students' metacognitive abilities that include working on problem-solving activities, working on small collaborative groups, making metacognitive and learning strategies explicit, and encouraging students to reflect upon and talk about their learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes