Compartir
Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business (en Inglés)
Pinto, Filipe Mota ; Guarda, Teresa (Autor)
·
Business Science Reference
· Tapa Blanda
Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business (en Inglés) - Pinto, Filipe Mota ; Guarda, Teresa
$ 4,358.51
$ 7,264.18
Ahorras: $ 2,905.67
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 30 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business (en Inglés)"
Modern marketing practices have evolved to become a dynamic meeting point for technology practitioners and business professionals. Digital technologies have added a new paradigm to the way businesses are projected, communicated, and developed through their marketing activities, from message delivery to content production. Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business is a collection of innovative research that seeks to connect theory with application, identifying best practices over digital marketing to business purposes. While highlighting topics including consumer analysis, search engine marketing, and marketing communications, this book is ideally designed for marketers, managers, executives, advertisers, graphic designers, researchers, practitioners, entrepreneurs, policymakers, and educators.