Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Doing Poorly on Purpose: Strategies to Reverse Underachievement and Respect Student Dignity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781416625353

Doing Poorly on Purpose: Strategies to Reverse Underachievement and Respect Student Dignity (en Inglés)

James R. DeLisle (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Doing Poorly on Purpose: Strategies to Reverse Underachievement and Respect Student Dignity (en Inglés) - DeLisle, James R.

Libro Nuevo

$ 569.27

$ 948.78

Ahorras: $ 379.51

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 80 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Doing Poorly on Purpose: Strategies to Reverse Underachievement and Respect Student Dignity (en Inglés)"

With Doing Poorly on Purpose, veteran educator James R. Delisle dispels the negative associations and stereotypes connected to underachievement. By focusing on smart kids who get poor grades not because they're unable to do better in school but because they don't want to Delisle presents a snapshot of underachievement that may look far different from what you envision it to be.There is no such thing as a "classic underachiever." Students (and their reasons for underachieving) are influenced by a wide range of factors, including self-image, self-concept, social-emotional relationships, and the amount of dignity teachers afford their students.Helping "smart" students achieve when they don't want to is not an easy task, but you can reengage and inspire students using Delisle's insights and practical advice on these topics: AutonomyAccessAdvocacyAlternativesAspirationsApproachable EducatorsSmart, underachieving students need the reassurance that they are capable, valuable, and worth listening to despite their low academic performance. If these students who are otherwise academically capable don't feel they are getting respect from those in charge of their learning, then the desire to conform and achieve is minimized.In a word, they want dignity. Don't we all?This book is a joint publication of ASCD and Free Spirit Publishing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes