¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Ed466 642 - Benchmarking and Alignment of Standards and Testing, CSE Technical Report (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
40
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.2 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9781289695415

Ed466 642 - Benchmarking and Alignment of Standards and Testing, CSE Technical Report (en Inglés)

Robert Rothman (Autor) · Jean B. Slattery (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Ed466 642 - Benchmarking and Alignment of Standards and Testing, CSE Technical Report (en Inglés) - Rothman, Robert ; Slattery, Jean B. ; Et Al

Libro Nuevo

$ 413.49

$ 689.15

Ahorras: $ 275.66

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 73 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ed466 642 - Benchmarking and Alignment of Standards and Testing, CSE Technical Report (en Inglés)"

The success of standards-based education systems depends on two elements: strong standards and assessments that measure what the standards expect. States that have, or adopt, test-based accountability programs claim that their tests are aligned to their standards. But there has been, up to now, no independent methodology for checking alignment. This paper describes and illustrates such a methodology and reports results on a sample of state tests. The protocol reviewers use to analyze alignment considers four dimensions to be central in determining the degree of alignment between an assessment and standards: (1) content centrality; (2) performance centrality; (3) challenge; and (4) balance and .range. This Achieve alignment protocol has been applied to the tests of more than 10 states, but for this study, data from 5 states are used. In general, individual test items are reasonably well- matched to the standards they are meant to assess. However, the collection of such-items in a test tend to measure only a few of the less challenging standards and objectives. As a result, few state tests can be said to be well- aligned assessments of challenging standards. (Contains 2 tables, 11 figures, and 8 references.) (Author/SLD).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes