Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers: Knowledge, Identity, and Pedagogical Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9783030081669

Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers: Knowledge, Identity, and Pedagogical Practices (en Inglés)

Strutchens, Marilyn E. ; Huang, Rongjin ; Potari, Despina (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers: Knowledge, Identity, and Pedagogical Practices (en Inglés) - Strutchens, Marilyn E. ; Huang, Rongjin ; Potari, Despina

Libro Nuevo

$ 2,617.88

$ 4,363.13

Ahorras: $ 1,745.25

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers: Knowledge, Identity, and Pedagogical Practices (en Inglés)"

This book highlights innovative approaches to preparing secondary mathematics teachers. Based on empirical findings gathered in several countries on five continents, it provides a wealth of best practices for preparing secondary mathematics teachers, and discusses issues related to their professional and personal growth, such as identity, content knowledge, and pedagogical content knowledge which also includes knowledge of integrating technology into teaching and learning mathematics. Divided into four parts, the book focuses on field experiences, technologies, tools and resources, teacher knowledge, and teacher professional identities. Some of the main threads running through the book are: the importance of university and school partners working together to ensure preservice secondary mathematics teacher' success in developing pedagogical strategies that lead toward students' mathematical engagement and achievement; the critical need for preservice secondary mathematics teachers to develop strong content knowledge and pedagogical content knowledge; and the importance of providing opportunities, during pre-service education, for developing prospective teachers professional identities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes