¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Effective Teacher Collaboration for English Language Learners: Cross-Curricular Insights From K-12 Settings (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367521967
N° edición
1

Effective Teacher Collaboration for English Language Learners: Cross-Curricular Insights From K-12 Settings (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)

Bogum Yoon (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Effective Teacher Collaboration for English Language Learners: Cross-Curricular Insights From K-12 Settings (Routledge Research in Language Education) (en Inglés) - Bogum Yoon

Libro Nuevo

$ 2,415.48

$ 4,025.80

Ahorras: $ 1,610.32

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Effective Teacher Collaboration for English Language Learners: Cross-Curricular Insights From K-12 Settings (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)"

This volume explores the value of teacher collaboration in meeting the needs of diverse English language learners (ELLs). A range of research-based chapters demonstrate examples of effective collaboration between English language specialists and content area teachers and offer recommendations for collaborative practice. Foregrounding the ways in which teacher collaboration can better support the needs of ELLs in elementary, middle, and high school classrooms, this volume provides evidence-based insights and suggestions to underpin effective teacher collaboration across the curriculum. Through case study examples, readers can understand common challenges and pitfalls, as well as best practices and how to apply teacher collaboration in real classroom settings. Research studies in subject areas including mathematics, science, and English language arts provide a basis for practical, evidence-based recommendations to engender mutual trust, teacher agency, and the development of shared goals to enhance instruction for ELLs' achievement. This book provides educators with new insights from empirical studies, and is vital reading for researchers, scholars, teachers, and teacher educators who are aware of the importance of collaboration for student success. Those involved in ESL, bilingual, and dual language programs may be particularly interested in this volume.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes