Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Elementary Mathematics Curriculum Materials: Designs for Student Learning and Teacher Enactment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Contribuciones de
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
321
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9783030385903

Elementary Mathematics Curriculum Materials: Designs for Student Learning and Teacher Enactment (en Inglés)

Janine T. Remillard (Autor) · Ok-Kyeong Kim (Autor) · Rowan Machalow (Contribuciones de) · Springer · Tapa Blanda

Elementary Mathematics Curriculum Materials: Designs for Student Learning and Teacher Enactment (en Inglés) - Remillard, Janine T. ; Kim, Ok-Kyeong ; Machalow, Rowan

Libro Nuevo

$ 3,718.69

$ 6,197.81

Ahorras: $ 2,479.12

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Elementary Mathematics Curriculum Materials: Designs for Student Learning and Teacher Enactment (en Inglés)"

The book presents comparative analyses of five elementary mathematics curriculum programs used in the U.S. from three different perspectives: the mathematical emphasis, the pedagogical approaches, and how authors communicate with teachers. These perspectives comprise a framework for examining what curriculum materials are comprised of, what is involved in reading and interpreting them, and how curriculum authors can and do support teachers in this process. Although the focus of the analysis is 5 programs used at a particular point in time, this framework extends beyond these specific programs and illuminates the complexity of curriculum materials and their role in teaching in general. Our analysis of the mathematical emphasis considers how the mathematics content is presented in each program, in terms of sequencing, the nature of mathematical tasks (cognitive demand and ongoing practice), and the way representations are used. Our analysis of the pedagogical approach examines explicit and implicit messages about how students should interact with mathematics, one another, the teacher, and the textbook around these mathematical ideas, as well as the role of the teacher. In order to examine how curriculum authors support teachers, we analyze how they communicate with teachers and what they communicate about, including the underlying mathematics, noticing student thinking, and rationale for design elements. The volume includes a chapter on curriculum design decisions based on interviews with curriculum authors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes