menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Europeanisation in Teacher Education: A Comparative Case Study of Teacher Education Policies and Practices (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367856267
N° edición
1

Europeanisation in Teacher Education: A Comparative Case Study of Teacher Education Policies and Practices (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)

Vasileios Symeonidis (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Europeanisation in Teacher Education: A Comparative Case Study of Teacher Education Policies and Practices (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés) - Vasileios Symeonidis

Libro Nuevo

$ 2,395.18

$ 3,991.96

Ahorras: $ 1,596.79

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Europeanisation in Teacher Education: A Comparative Case Study of Teacher Education Policies and Practices (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)"

This book explores the phenomenon and process of Europeanisation in the field of teacher education. Drawing on comparative case studies in Austria, Greece and Hungary, it examines empirical data and analyses key themes around the continuum of teacher education, the development of teacher competence frameworks, and the support to teacher educators. The book is the first of its kind to systematically research the landscape of European teacher education, exploring the interactions between national and European influences in the trajectory of teacher education policy and practice. Chapters offer an original and in-depth understanding of European influences that draw on evidence from policy documents and interviews with relevant stakeholders. It argues that teacher education systems are being Europeanised, although at different speeds and directions for each country. Factors such as the socio-political and economic contexts, historical traits and policy actors' preferences at both national and institutional levels determine the translation process. This book will be of great interest for academics, educational researchers, practitioners and policymakers in Europe and beyond, informing wider discussions about the emerging European context in teacher education, education policy and what it means to be a European teacher.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes