Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Evaluating the K–12 Literacy Curriculum: A Step by Step Guide for Auditing Programs, Materials, and Instructional Approaches (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367203634
N° edición
1

Evaluating the K–12 Literacy Curriculum: A Step by Step Guide for Auditing Programs, Materials, and Instructional Approaches (en Inglés)

Colleen Pennell (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Evaluating the K–12 Literacy Curriculum: A Step by Step Guide for Auditing Programs, Materials, and Instructional Approaches (en Inglés) - Colleen Pennell

Libro Físico

$ 679.19

$ 1,358.39

Ahorras: $ 679.19

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluating the K–12 Literacy Curriculum: A Step by Step Guide for Auditing Programs, Materials, and Instructional Approaches (en Inglés)"

As your school district undertakes the process of evaluating its K–12 reading program, literacy curriculum, or literacy instructional practices, this book will be your go-to resource. Pennell offers a step-by-step guide for educators, school leaders, or professional learning communities to evaluate high-quality instructional materials and standards-aligned literacy practices. It includes a wealth of tools such as timelines, full meeting agendas, stakeholder surveys, and evaluation rubrics. Chapters cover key topics, including: Literacy leadership team meetings Reviewing foundational skills Comprehension and vocabulary Evaluating writing Selecting new materials Implementing new literacy materials Supporting educators through instructional coaching and professional learning Pennell provides a straightforward framework for how educators can work together collaboratively to analyze, reflect, and ultimately evaluate their school district’s literacy program. Each chapter is grounded in salient research on the why of literacy teaching and learning and helps you understand how instruction can be meaningfully aligned with current standards. The research and theory that support effective literacy instruction―including culturally responsive practices―are explained in an accessible and pragmatic manner. The practical tools in this book are essential for administrators and educators tasked with evaluating literacy programs and practices, as well as graduate students who must learn how to audit a literacy curriculum. Whether you’re a school administrator, teacher, or reading specialist, this book will ensure all your students can reach success in literacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes