Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Explicit Learning in the l2 Classroom: A Student-Centered Approach (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
282
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415707053
N° edición
1

Explicit Learning in the l2 Classroom: A Student-Centered Approach (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés)

Ronald P. Leow (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Explicit Learning in the l2 Classroom: A Student-Centered Approach (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés) - Ronald P. Leow

Libro Físico

$ 2,839.21

$ 5,678.43

Ahorras: $ 2,839.21

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Explicit Learning in the l2 Classroom: A Student-Centered Approach (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés)"

Explicit Learning in the L2 Classroom offers a unique five-prong (theoretical, empirical, methodological, pedagogical, and model building) approach to the issue of explicit learning in the L2 classroom from a student-centered perspective. To achieve this five-prong objective, the book reports the theoretical underpinnings, empirical studies, and the research designs employed in current research to investigate the constructs of attention and awareness in SLA with the objectives to (1) propose a model of the L2 learning process in SLA that accounts for the cognitive processes employed during this process and (2) provide pedagogical and curricular implications for the L2 classroom. The book also provides a comprehensive treatise of research methodology that is aimed at not only underscoring the major features of conducting robust research designs with high levels of internal validity but also preparing teachers to become critical readers of published empirical research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes