Compartir
Gender Differences on College Admission Test Items: Exploring the Role of Mathematical Background and Test Anxiety Using Multiple Methods of Different (en Inglés)
Thomas Langenfeld
(Autor)
·
Dissertation Discovery Company
· Tapa Dura
Gender Differences on College Admission Test Items: Exploring the Role of Mathematical Background and Test Anxiety Using Multiple Methods of Different (en Inglés) - Langenfeld, Thomas
$ 2,025.62
$ 3,376.03
Ahorras: $ 1,350.41
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 12 de Julio y el
Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Gender Differences on College Admission Test Items: Exploring the Role of Mathematical Background and Test Anxiety Using Multiple Methods of Different (en Inglés)"
Abstract: The study analyzed the relationship of different DIF procedures to background factors that might influence examinees' ability to answer mathematical problems. Dissertation Discovery Company and University of Florida are dedicated to making scholarly works more discoverable and accessible throughout the world. This dissertation, "Gender Differences on College Admission Test Items" by Thomas E. Langenfeld, was obtained from University of Florida and is being sold with permission from the author. A digital copy of this work may also be found in the university's institutional repository, IR@UF. The content of this dissertation has not been altered in any way. We have altered the formatting in order to facilitate the ease of printing and reading of the dissertation.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.