Compartir
geometry for computer graphics (en Inglés)
Vince (Autor)
·
springer publishing map
· Libro Físico
geometry for computer graphics (en Inglés) - vince
$ 1,297.52
$ 2,595.05
Ahorras: $ 1,297.52
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "geometry for computer graphics (en Inglés)"
geometry is the cornerstone of computer graphics and computer animation, and provides the framework and tools for solving problems in two and three dimensions. this may be in the form of describing simple shapes such as a circle, ellipse, or parabola, or complex problems such as rotating 3d objects about an arbitrary axis. geometry for computer graphics draws together a wide variety of geometric information that will provide a sourcebook of facts, examples, and proofs for students, academics, researchers, and professional practitioners. the book is divided into 4 sections: the first summarizes hundreds of formulae used to solve 2d and 3d geometric problems. the second section places these formulae in context in the form of worked examples. the third provides the origin and proofs of these formulae, and communicates mathematical strategies for solving geometric problems. the last section is a glossary of terms used in geometry.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.