Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Handbook of Human and Social Conditions in Assessment (Educational Psychology Handbook) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
586
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138811539
N° edición
1

Handbook of Human and Social Conditions in Assessment (Educational Psychology Handbook) (en Inglés)

Gavin T. L. Brown Lois R. Harris (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Handbook of Human and Social Conditions in Assessment (Educational Psychology Handbook) (en Inglés) - Gavin T. L. Brown Lois R. Harris

Libro Físico

$ 4,690.69

$ 9,381.37

Ahorras: $ 4,690.69

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Human and Social Conditions in Assessment (Educational Psychology Handbook) (en Inglés)"

The Handbook of Human and Social Conditions in Assessment is the first book to explore assessment issues and opportunities occurring due to the real world of human, cultural, historical, and societal influences upon assessment practices, policies, and statistical modeling. With chapters written by experts in the field, this book engages with numerous forms of assessment: from classroom-level formative assessment practices to national accountability and international comparative testing practices all of which are significantly influenced by social and cultural conditions. A unique and timely contribution to the field of Educational Psychology, the Handbook of Human and Social Conditions in Assessment is written for researchers, educators, and policy makers interested in how social and human complexity affect assessment at all levels of learning. Organized into four sections, this volume examines assessment in relation to teachers, students, classroom conditions, and cultural factors. Each section is comprised of a series of chapters, followed by a discussant chapter that synthesizes key ideas and offers directions for future research. Taken together, the chapters in this volume demonstrate that teachers, test creators, and policy makers must account for the human and social conditions that shape assessment if they are to implement successful assessment practices which accomplish their intended outcomes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes