¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Handbook of Literacy in Diglossia and in Dialectal Contexts: Psycholinguistic, Neurolinguistic, and Educational Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
491
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783030800741

Handbook of Literacy in Diglossia and in Dialectal Contexts: Psycholinguistic, Neurolinguistic, and Educational Perspectives (en Inglés)

Elinor Saiegh-Haddad (Ilustrado por) · Lior Laks (Ilustrado por) · Catherine McBride (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

Handbook of Literacy in Diglossia and in Dialectal Contexts: Psycholinguistic, Neurolinguistic, and Educational Perspectives (en Inglés) - Saiegh-Haddad, Elinor ; Laks, Lior ; McBride, Catherine

Libro Nuevo

$ 3,816.21

$ 6,360.35

Ahorras: $ 2,544.14

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 86 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Literacy in Diglossia and in Dialectal Contexts: Psycholinguistic, Neurolinguistic, and Educational Perspectives (en Inglés)"

This volume is the first published collection of papers on the impact of diglossia and dialectal variations on language and literacy acquisition, impairment, and education. The authors are pioneering in this field and are leading researchers with substantial experience in conducting research in this area. A wide range of areas and languages are covered, including the US, South Africa, Israel, and various European countries. The chapters present novel data and insights regarding the role of dialectal variations on language and literacy, from a wide range of countries and perspectives. These insights have significant theoretical and practical implications.A majority of literacy learners worldwide are taught to read and write in a language variety or a dialect that is not the same as their spoken language. Not only is this the global norm, but it is probably also the greatest obstacle to literacy learning. This volume is the first published collection of papers on the role of dialect in language and literacy acquisition, impairment, and education in a variety of languages and situations across Europe, the Middle East, North America, Africa, and Asia.The authors are pioneers in this field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes