¡Todos los importados hasta 50% Dcto y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Handbook of Research on Policies and Practices for Assessing Inclusive Teaching and Learning (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
600
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781799885795

Handbook of Research on Policies and Practices for Assessing Inclusive Teaching and Learning (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés)

Meletiadou Eleni (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Handbook of Research on Policies and Practices for Assessing Inclusive Teaching and Learning (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés) - Meletiadou Eleni

Libro Físico

$ 6,126.10

$ 10,210.17

Ahorras: $ 4,084.07

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Research on Policies and Practices for Assessing Inclusive Teaching and Learning (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership) (en Inglés)"

Inclusivity is a crucial factor in assessment design as fair assessment must reflect the needs of a diverse student body. Assessment practices should also be culturally inclusive and supportive to all students while considering the needs of learners with disabilities and specific learning difficulties. Educational institutions worldwide are adopting a range of principles, using a variety of assessment methods, and developing assessment literacy. All these issues must be considered when researching inclusive assessment practices and policies. The Handbook of Research on Policies and Practices for Assessing Inclusive Teaching and Learning discusses the needs of learners of any context, background, and culture. This book strives to promote the importance of global inclusive assessment and teaching, giving an understanding to educators and faculty of the negative effect uniform assessment and teaching strategies have on a diverse body of students. Covering topics such as equitable design, ethnic preferential policies, and multilingual perspectives, this book provides an indispensable resource for researchers, practitioners, educators, teacher educators, policymakers, administrators, program planners, educational managers, educational leaders, professors, and academicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes