¡Todos los importados con 50% OFF y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada how chinese teach mathematics and improve teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.2 x 2.0 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN
0415895006
ISBN13
9780415895002

how chinese teach mathematics and improve teaching (en Inglés)

Yeping Li (Ilustrado por) · Rongjin Huang (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

how chinese teach mathematics and improve teaching (en Inglés) - Li, Yeping ; Huang, Rongjin

Libro Físico

$ 3,195.69

$ 5,326.14

Ahorras: $ 2,130.46

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "how chinese teach mathematics and improve teaching (en Inglés)"

How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching builds upon existing studies to examine mathematics classroom instruction in China. It combines contributions from Chinese scholars with commentary from key Western scholars to offer multiple perspectives in viewing and learning about some important and distinctive features of mathematics classroom instruction. Viewing classroom instruction as part of teachers' instructional practices, this book goes beyond teachers' in-classroom instructional practice by also examining Chinese teachers' approaches and practices in developing and improving teaching. Through this unique approach, How Chinese Teach Mathematics and Improve Teaching expands and unpacks the otherwise fragmented knowledge about Chinese practices in developing and carrying out mathematics classroom instruction. This book is indispensible reading for those interested in Chinese practices in mathematics teaching, and is a key book for teacher educators, school administrators and policy makers in expanding ways of supporting and helping mathematics teachers in instructional development and improvement.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes