¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada How to be a "Hip" College Campus: Maximizing Learning in Undergraduate Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781475819014

How to be a "Hip" College Campus: Maximizing Learning in Undergraduate Education (en Inglés)

Satu Rogers; Jeffery Galle (Autor) · Rowman & Littlefield · Tapa Dura

How to be a "Hip" College Campus: Maximizing Learning in Undergraduate Education (en Inglés) - Satu Rogers; Jeffery Galle

Libro Nuevo

$ 1,915.66

$ 3,192.76

Ahorras: $ 1,277.10

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How to be a "Hip" College Campus: Maximizing Learning in Undergraduate Education (en Inglés)"

Through the voices of dozens of seasoned college faculty and junior and senior students, this book shares insights and practical examples on how a college campus can be "HIP"-utilizing high-impact educational practices widely and effectively. The book's strength is numerous hands-on examples about HIPs' implementation in and out of the classroom. HIPs have been proven to improve student learning, yet practical examples of their implementation are still few. This book fills that gap. Covering seven (sets of) HIPs, we ask such questions as: What do creative assignments based on active learning look like? How does one teach the "whole student?" How does and should student diversity affect teaching? The book is most beneficial to current and future instructors of college courses, especially those wanting to use more active learning pedagogies. It will also benefit university administrators and staff by identifying campus priorities, culture, and structure that support the effective implementation of HIPs. It makes the case for a campus-wide adoption of high-impact practices, across disciplines and in both academic and co-curricular life.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes