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portada How to Start a Company: An Introductory Guide to Companies in England and Wales (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
74
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781514704837

How to Start a Company: An Introductory Guide to Companies in England and Wales (en Inglés)

Alex Millbank (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

How to Start a Company: An Introductory Guide to Companies in England and Wales (en Inglés) - Millbank, Alex

Libro Nuevo

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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "How to Start a Company: An Introductory Guide to Companies in England and Wales (en Inglés)"

Written by a qualified solicitor, tax adviser and higher education lecturer, this book is worth a read if you are thinking of starting a company in England or Wales. It gives you a basic grounding in law, finance, tax and other aspects with the aim of informing you of the issues to be considered. It will help you make informed decisions about whether a company is right for you, and it will also help you understand the advice given by professionals when the time comes.

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