menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Igniting School Performance: A Pathway From Academic Paralysis to Excellence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781475852141

Igniting School Performance: A Pathway From Academic Paralysis to Excellence (en Inglés)

Vincent F. Cotter (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Igniting School Performance: A Pathway From Academic Paralysis to Excellence (en Inglés) - Vincent F. Cotter

Libro Nuevo

$ 1,081.28

$ 1,802.14

Ahorras: $ 720.86

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Igniting School Performance: A Pathway From Academic Paralysis to Excellence (en Inglés)"

"Igniting School Performance" begins with a simple question. What kind of school do you want for the children in your neighborhood, town, city or county? While the question is a good starting point, other questions such as: Are you willing to make a commitment so that all schools are high performing? How do you define high performing? and How might that goal be accomplished? are equally important. From the outset of this text, there is a focus on involving all stakeholders in the process of improving student achievement and providing an inclusive leadership approach that breaks the internal paralysis or ineptness which contributes to the ongoing status quo of underachievement in far too many schools. Stakeholders such as board members might declare that they are interested in schools that serve their community. Superintendents might focus on schools that create individuals with the desire to be life-long learners. Teachers might indicate that schools are a place where children learn. Parents may simply express that they want the schools to be good. Further qualifying each of these responses may also yield descriptions of schools that are very different from those previously described.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes