¡Todos los importados hasta 50% Dcto y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Improving Learning Through Assessment Rubrics: Student Awareness of What and How They Learn (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
310
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.4 cm
Peso
1.26 kg.
ISBN13
9781668460863

Improving Learning Through Assessment Rubrics: Student Awareness of What and How They Learn (en Inglés)

Gonsalves, Chahna ; Pearson, Jayne (Autor) · IGI Global · Tapa Dura

Improving Learning Through Assessment Rubrics: Student Awareness of What and How They Learn (en Inglés) - Gonsalves, Chahna ; Pearson, Jayne

Libro Nuevo

$ 3,847.86

$ 6,413.10

Ahorras: $ 2,565.24

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Improving Learning Through Assessment Rubrics: Student Awareness of What and How They Learn (en Inglés)"

Assessment by rubrics has emerged as a tool with great potential to guide successful student learning from a competency-based approach. Rubrics, as instruments that make it possible to share the criteria for carrying out learning and assessment tasks with students, are excellent roadmaps for student learning largely because they allow students to know what they are expected to do and what they are expected to achieve by carrying out the learning tasks. Improving Learning Through Assessment Rubrics: Student Awareness of What and How They Learn contributes to the improvement of what is being evaluated by identifying the strengths as well as the weaknesses of the didactic use of rubrics in the assessment of university learning. The book also provides a set of theoretical issues, methodological elements, and practical resources for the assessment of university learning using rubrics. Covering topics such as active learning, self-assessment, and teacher identity, this reference work is ideal for administrators, policymakers, researchers, scholars, academicians, practitioners, educators, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes