¡Todos los importados hasta 50% Dcto y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Interculturality, Criticality and Reflexivity in Teacher Education (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
75
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781009302814

Interculturality, Criticality and Reflexivity in Teacher Education (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés)

Fred Dervin (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Interculturality, Criticality and Reflexivity in Teacher Education (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés) - Dervin, Fred

Libro Nuevo

$ 636.56

$ 1,060.93

Ahorras: $ 424.37

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interculturality, Criticality and Reflexivity in Teacher Education (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés)"

Preparing teachers to work with and for diversity in their classrooms and beyond is an objective that seems to be globally accepted in pre-service and in-service teacher education. However, what diversity means, what it entails and how to engage with diverse individuals in educational contexts can take on multiple shapes in different parts of the world. This Element suggests that the multifaceted and polysemic notion of interculturality could be useful to unthink and rethink (ad infinitum) working with diverse people in education. The Element surveys the different meanings and ideologies attached to the notion, using a multilingual perspective to do so. Recent research published internationally on the topic and its companions such as multicultural is also reviewed. The main addition to the field is a critical and reflexive perspective which is proposed for teacher educators, (students) teachers and researchers. The proposal draws from Dervin's most up-to-date theoretical and pedagogical work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes