Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Just Schools: Building Equitable Collaborations With Families and Communities (Multicultural Education Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.5 x 1.0 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9780807763193

Just Schools: Building Equitable Collaborations With Families and Communities (Multicultural Education Series) (en Inglés)

Ann M. Ishimaru (Autor) · James a. Banks (Ilustrado por) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Just Schools: Building Equitable Collaborations With Families and Communities (Multicultural Education Series) (en Inglés) - Ishimaru, Ann M. ; Banks, James a.

Libro Nuevo

$ 1,177.24

$ 1,962.07

Ahorras: $ 784.83

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Just Schools: Building Equitable Collaborations With Families and Communities (Multicultural Education Series) (en Inglés)"

Just Schools examines the challenges and possibilities for building more equitable forms of collaboration among nondominant families, communities, and schools. The text explores how equitable collaboration entails ongoing processes that begin with families and communities, transform power, build reciprocity and agency, and foster collective capacity through collective inquiry. These processes offer promising possibilities for improving student learning, transforming educational systems, and developing robust partnerships that build on the resources, expertise, and cultural practices of nondominant families. Based on empirical research and inquiry-driven practice, this book describes core concepts and provides multiple examples of effective practices. Book Features: Broadens the dominant conception of leadership to include traditionally marginalized parents and communities as potential educational leaders. Explores partnerships from both a systemwide and in-school basis, with detailed portraits of what is possible. Translates theoretical principles at multiple scales: systemic, school, and individual practice. Shares studies focused on a broad range of contexts, strategies, and practices for enacting equitable collaboration with families.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes