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portada Language Change in Central Asia (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
275
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781614516095
Categorías

Language Change in Central Asia (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 3,471.63

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Language Change in Central Asia (Contributions to the Sociology of Language [Csl]) (en Inglés)"

CONTRIBUTIONS TO THE SOCIOLOGY OF LANGUAGE brings to students, researchers and practitioners in all of the social and language-related sciences carefully selected book-length publications dealing with sociolinguistic theory, methods, findings and applications. It approaches the study of language in society in its broadest sense, as a truly international and interdisciplinary field in which various approaches, theoretical and empirical, supplement and complement each other. The series invites the attention of linguists, language teachers of all interests, sociologists, political scientists, anthropologists, historians etc. to the development of the sociology of language.

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El libro está escrito en Inglés.
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