¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Managing Cultural Differences: Global Leadership Skills and Knowledge for the 21St Century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
560
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032285887
N° edición
11

Managing Cultural Differences: Global Leadership Skills and Knowledge for the 21St Century (en Inglés)

Robert T. Moran|Neil Remington Abramson|Anthony Chan|Sabongui Marie-Marguerite (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Managing Cultural Differences: Global Leadership Skills and Knowledge for the 21St Century (en Inglés) - Robert T. Moran|Neil Remington Abramson|Anthony Chan|Sabongui Marie-Marguerite

Libro Nuevo

$ 4,342.35

$ 7,237.25

Ahorras: $ 2,894.90

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Managing Cultural Differences: Global Leadership Skills and Knowledge for the 21St Century (en Inglés)"

In today's global business environment, it is vital that individuals and organizations have sophisticated global leadership skills. Communication and understanding of different cultures are paramount to business success. This new edition of the bestselling textbook Managing Cultural Differences guides students and practitioners to an understanding of how to do business internationally, providing practical advice on how competitive advantage can be gained through effective cross-cultural management. The digitization of the workplace, the integration of artificial intelligence into workplace cultures, cultural responses to crisis, and the value of diversity and inclusion are just a few examples of contemporary issues discussed in this text. This latest edition also begins with a completely new introductory chapter, which provides an overview and connects the themes between chapters for an integrated understanding of the topic. With a wealth of new examples, case studies, and online materials, this textbook is required course reading for undergraduates, postgraduates, and MBA students alike, as well as being a vital tool for anybody selling, purchasing, traveling, or working internationally.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes