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portada Marketing Strategy & Research: In the Context of Different Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781976123054

Marketing Strategy & Research: In the Context of Different Organizations (en Inglés)

Ghazi Mokammel Hossain (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Marketing Strategy & Research: In the Context of Different Organizations (en Inglés) - Hossain, Ghazi Mokammel

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Marketing Strategy & Research: In the Context of Different Organizations (en Inglés)"

The goal of this book is to identify the connection between practical and theoretical aspects of strategic marketing. This will help us to know whether or not our theoretical learnings on strategic marketing are implemented in the real life corporate giants or the non-profitable organization marketing strategy formulation. The book determines theoretical and practical aspects of marketing strategy and research. Different important marketing theories like 4Ps, 7Ps, SMART, Ansoff Matrix, BCG Matrix etc. are effectively analyzed and its implementations in the organizational context are uniformly presented. The real life strategic marketing of four different organizations such as, Microsoft, Cargill, Tesco and Oxfam are determined. In this book, we've compared the strategic marketing process of Microsoft and Cargill. In the same way, we've differentiated the marketing process of Tesco and Oxfam

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El libro está escrito en Inglés.
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