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portada marking the end: sense and absence in the gospel of mark (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.7 x 15.4 x 0.9 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN
1579108768
ISBN13
9781579108762

marking the end: sense and absence in the gospel of mark (en Inglés)

J. Lee Magness (Autor) · Wipf & Stock Publishers · Tapa Blanda

marking the end: sense and absence in the gospel of mark (en Inglés) - Magness, J. Lee

Libro Nuevo

$ 519.80

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "marking the end: sense and absence in the gospel of mark (en Inglés)"

J. Lee Magness offers a fresh literary analysis of the suspended ending to the second gospel. In the course of Mark's study, the author describes how open endings have been interpreted by modern literary theory and, secondly, how such endings have been used in ancient literary and biblical texts. A close rereading of Mark concludes the study, in which Magness offers the thesis that Mark's sense of absence encourages his readers to make sense of that absence for themselves in a positive and powerful way.

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El libro está escrito en Inglés.
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