Compartir
Multivariate Analysis for Strategic Decisions: Collected Articles of a Marketing Statistician (en Inglés)
Michael D. Lieberman
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
Multivariate Analysis for Strategic Decisions: Collected Articles of a Marketing Statistician (en Inglés) - Lieberman, Michael D.
$ 1,413.85
$ 2,356.42
Ahorras: $ 942.57
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 08 de Agosto y el
Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Multivariate Analysis for Strategic Decisions: Collected Articles of a Marketing Statistician (en Inglés)"
For more than 25 years Michael Lieberman used his statistical paintbrush to define problems and set in motion the process that links the producers, customers, and end users to the marketer through information. This information is used to identify and define marketing opportunities and problems and improve one's understanding of marketing as a process. When embarking on a strategic decision, it is often best to start at the end: What does the client want in his hand at the end of the process?This volume is a collection of procedures based on statistical methods and inference to solve strategic marketing issues, define choice motives, forecast the optimum price of items, instruct graphically what the marketing problem needs to solve, and discuss thought within the marketing, research, and strategic consulting industries.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.