Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Novice Mathematics Teachers' Professional Learning: A Multi-Case Study in Shanghai (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
199
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.3 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9783658372354
Categorías

Novice Mathematics Teachers' Professional Learning: A Multi-Case Study in Shanghai (en Inglés)

Xiaoli Lu (Autor) · Springer Spektrum · Tapa Blanda

Novice Mathematics Teachers' Professional Learning: A Multi-Case Study in Shanghai (en Inglés) - Lu, Xiaoli

Libro Nuevo

$ 1,547.98

$ 2,814.51

Ahorras: $ 1,266.53

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 64 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Novice Mathematics Teachers' Professional Learning: A Multi-Case Study in Shanghai (en Inglés)"

This book investigates three novice high school mathematics teachers' professional learning processes in the early stages of their careers at schools in Shanghai, China. Teacher professional learning is examined as a complex and dynamic system that connects both cognitive and situated perspectives on learning theory. Inspiring mathematics teachers to adopt student-focused pedagogies is challenging, particularly in China where tensions in teacher-centred, content-focused and examination-oriented practices are predominant. The three novice teachers who participated in this study brought different beliefs and knowledge derived from their different individual experiences to bear on their teaching practices. However, they were strongly influenced by the environments in which they taught and mainly adopted a professional learning approach to teacher-centred practices, despite reporting that they favoured student-centred teaching practices. The study also observed professional learning towards student-centred pedagogical aspects in a single teacher case with mentorship support, indicating that student-centred pedagogies may be promoted within the constraints of the existing dominant teaching practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes