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portada Only the Brands Will Survive: Succeeding at Business in Today's Emotional Economy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
274
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781657758322
Categorías

Only the Brands Will Survive: Succeeding at Business in Today's Emotional Economy (en Inglés)

Edward Earle (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Only the Brands Will Survive: Succeeding at Business in Today's Emotional Economy (en Inglés) - Edward Earle

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Only the Brands Will Survive: Succeeding at Business in Today's Emotional Economy (en Inglés)"

At the core of this book is Edward's message of the critical nature of a Credible Brand and his process for establishing the second level of business, called "Credibility." Also the Cycle of Communication and the 4-B's. Be There, Be There More, Be Better, and finally, Be A Brand. The serious difference between Edward's version of a Brand and the rest of the industry.Edward doesn't just write a book about why the brands will be the only things that survive, he is living proof of his concepts in everything he does.

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