¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Positive Schooling and Child Development: International Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
435
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811300769
N° edición
1

Positive Schooling and Child Development: International Perspectives (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 2,525.36

$ 4,208.94

Ahorras: $ 1,683.57

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 95 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Positive Schooling and Child Development: International Perspectives (en Inglés)"

This volume discusses the importance of positive schooling in producing responsible and potentially productive adults. Students are generally more motivated to do well and to realize their full potential in schools that have a positive schooling climate, where they feel safe, included and supported. Nevertheless, the reality in today's schools is very different. This volume discusses the major challenges faced by children and adolescents in schools, including problems with curricula, safety issues, lack of inclusive policies, non-availability of teachers, ineffective teaching, insensitivity towards students’ issues, improper evaluation methods, harmful disciplinary measures, and so on. Experts in child psychology and education discuss these issues at length in this volume and offer viable solutions for policymakers, school administrators, teachers and parents to make suitable changes and create a positive atmosphere in educational institutions. This volume further discusses the role of various stakeholders---school principals, teachers, counsellors and psychologists---in addressing these challenges. In addition, it raises other, emerging issues which have not been covered in previous volumes on this topic and offers evidence-based suggestions to address them. The intended readership of the volume is researchers and students of psychology, education, sociology, social work and public health, and school teachers, administrators and teacher-trainers. 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes