Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Preparing 21st Century Teachers for Teach Less, Learn More (TLLM) Pedagogies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
360
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.1 cm
Peso
1.12 kg.
ISBN13
9781799814351

Preparing 21st Century Teachers for Teach Less, Learn More (TLLM) Pedagogies (en Inglés)

Kumar, Pradeep ; Keppell, Michael James ; Lim, Chee Leong (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Preparing 21st Century Teachers for Teach Less, Learn More (TLLM) Pedagogies (en Inglés) - Kumar, Pradeep ; Keppell, Michael James ; Lim, Chee Leong

Libro Nuevo

$ 5,060.65

$ 8,434.41

Ahorras: $ 3,373.76

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Preparing 21st Century Teachers for Teach Less, Learn More (TLLM) Pedagogies (en Inglés)"

The current trend of learner centeredness in education has been challenging many of the current ways of working, especially in higher education institutions. This rapid change in educational institutions demands educators acquire new sets of skills via continuous reflective practices. Hence, educators in higher education institutions are actively involved in research-driven teaching and learning practices. This change of role from mere content delivery to learning facilitators could be better achieved through a strong research-driven community of practice. Preparing 21st Century Teachers for Teach Less, Learn More (TLLM) Pedagogies is a pivotal reference source that provides vital research on the application of practice-based learning techniques in higher education institutions. This publication establishes a platform for academics to share their best practices to promote teach less, learn more pedagogies and learn reciprocally from the community of practice. While highlighting topics such as interactive learning, experiential technology, and logical thinking skills, this book is ideally designed for teachers, instructional designers, higher education faculty, deans, researchers, professionals, universities, academicians, and students seeking current research on transformative learning and future teaching practices.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes