¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Principals and Teachers Can't Do It All: Other Factors That Impact the Success of Students and Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781475857115

Principals and Teachers Can't Do It All: Other Factors That Impact the Success of Students and Schools (en Inglés)

Charles A. Bonnici (Autor) · Mark Cannizzaro (Prefacio de) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Principals and Teachers Can't Do It All: Other Factors That Impact the Success of Students and Schools (en Inglés) - Bonnici, Charles a. ; Cannizzaro, Mark

Libro Nuevo

$ 1,202.62

$ 2,004.36

Ahorras: $ 801.75

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Principals and Teachers Can't Do It All: Other Factors That Impact the Success of Students and Schools (en Inglés)"

Today, the entire success of a school seems to be the responsibility of the principal and the teachers. The thesis of this book is that principals and teachers can only take a school so far because of other factors that also impact on the success or failure of a school: (1) Federal, state, local and district regulations and policies; (2) the physical plant and location of the school; (3) parents; (4) students; (5) the non-teaching staff. The book explores all these, but also has an underlying theme: MoneyIt is a cliché that if a school has more money, it will have better results. Monies allocated to education do have an impact, but poverty level and income inequality have an equal if not greater impact on school success on the national, state and local levels. Principals and teachers have absolutely no control on poverty and income inequality which negatively impact schools regardless of how dedicated and hard-working the pedagogical staff.After exploring the other factors impacting on school success, the book will look at teachers and principals, not from the viewpoint of what they can do, but the viewpoint of their limitations. Much of this is economic, leading to high staff turnover and therefore a lack of continuity in a school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes