Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Pronunciation Instruction in English for Academic Purposes: An Investigation of Attitudes, Beliefs and Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
251
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.55 kg.
ISBN13
9783030561154

Pronunciation Instruction in English for Academic Purposes: An Investigation of Attitudes, Beliefs and Practices (en Inglés)

John Hodgetts (Autor) · Springer · Tapa Dura

Pronunciation Instruction in English for Academic Purposes: An Investigation of Attitudes, Beliefs and Practices (en Inglés) - Hodgetts, John

Libro Nuevo

$ 3,996.83

$ 6,661.38

Ahorras: $ 2,664.55

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Pronunciation Instruction in English for Academic Purposes: An Investigation of Attitudes, Beliefs and Practices (en Inglés)"

This book examines the pronunciation goals of teachers, course leaders, and learners on a ten-week UK pre-sessional access course, particularly with regard to suprasegmental instruction and target of instruction on how these goals are reflected in pronunciation assessment, and how teacher goals are informed by their attitudes and beliefs. A mixed methods approach, including direct observation and semi-structured interviews, is employed to address the area of enquiry. Results show a lack of clarity of course goals. Although there is a firm emphasis on suprasegmental instruction, in semi-structured interviews, teachers report a lack of clear course goals and guidance. Assessment and practice do not always adhere to a goal of intelligibility, and support for teachers, in terms of the materials and how they might be exploited seems limited. The book concludes with tentative recommendations on how suprasegmental instruction might be facilitated on EAP and other courses

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes