¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Research on the Communication Effects and Mass Media Credibility in China: The Foundational Theory, Evaluation Methods and Empirical Analysis (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
306
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.63 kg.
ISBN13
9789811962417

Research on the Communication Effects and Mass Media Credibility in China: The Foundational Theory, Evaluation Methods and Empirical Analysis (en Inglés)

Guoming Yu (Autor) · Yaozhong Lyu (Traducido por) · Ceng Zeng (Traducido por) · Springer · Tapa Dura

Research on the Communication Effects and Mass Media Credibility in China: The Foundational Theory, Evaluation Methods and Empirical Analysis (en Inglés) - Yu, Guoming ; Lyu, Yaozhong ; Zeng, Ceng

Libro Nuevo

$ 4,461.64

$ 7,436.06

Ahorras: $ 2,974.42

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 97 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Research on the Communication Effects and Mass Media Credibility in China: The Foundational Theory, Evaluation Methods and Empirical Analysis (en Inglés)"

This book establishes a measurement index to quantify China's mass media public credibility, based on extensive research and the encapsulation of measurement theories and approaches related to media public credibility, as well as numerous empirical case studies from the international academic community over the past hundred years. The investigation into the current state of Chinese mass media public credibility and discussion on practical approaches to enhancing such public credibility is highly significant in the context of research on media public credibility. The book focuses on two fundamental issues: i) investigating the basic factors the Chinese audience values as the yardstick for media credibility, and ii) formulating a media public credibility measurement scale. Relying on data from investigations, the authors analyze the importance of various assessment benchmarks for measuring media public credibility and the characteristics of public credibility assessment. Lastly, a measurement scale is created by screening and analyzing measurement indices with statistical methods such as exploratory and authenticated factor analyses and credibility and validity testing, which is of high theoretical and practical scientific value.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes