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portada Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780333685273
N° edición
1997

Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership (en Inglés)

Michael Jary; Andrew Wileman (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership (en Inglés) - Michael Jary; Andrew Wileman

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Retail Power Plays: From Trading to Brand Leadership (en Inglés)"

How can retail brand power be built and maintained? What are the implications of this for 'producer brands' like Coca-Cola? How will retailing look in the twenty-first century? This book sets out strategies and implementation programmes for building strong brands in retailing, to create competitive differentiation and superior financial returns. It begins with an analysis of how retail and 'own label' brands have leap-frogged traditional producer brands. The authors argue that this is changing the consumer goods industry. To meet these new challenges, the book sets out action plans and examines branding strategies in a number of different market sectors. It also uses analysis and case-studies from around the world, particularly the USA, Europe and Japan.

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