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portada Retail Strategies to Support Healthy Eating (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.9 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9783036500522

Retail Strategies to Support Healthy Eating (en Inglés)

Moran, Alyssa ; Roberto, Christina (Autor) · Mdpi AG · Tapa Dura

Retail Strategies to Support Healthy Eating (en Inglés) - Moran, Alyssa ; Roberto, Christina

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Retail Strategies to Support Healthy Eating (en Inglés)"

In January 2020, the Center for Science in the Public Interest (CSPI), The Food Trust, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, and Healthy Eating Research (HER) met for a Healthy Retail Research Convention in Washington, D.C. Attendees included food industry representatives, researchers, and nonprofit organizations. The objective of the convention was to develop a national healthy retail research agenda by (1) determining the effectiveness of government policies, corporate practices, and in-store pilots in promoting healthy eating; (2) identifying gaps in the healthy food retail literature and generating questions for future research, with an intentional focus on reducing health disparities and improving equity; (3) highlighting best practices for partnering with retailers and food manufacturers on healthy retail research; (4) facilitating relationships between retailers and researchers to implement and evaluate retail interventions; and (5) identifying existing datasets, ongoing work, and new opportunities for retail-research partnerships.

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El libro está escrito en Inglés.
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