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portada Revival: Mind and Body: A Criticism of Psychophysical Parallelism (1927) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138568761
N° edición
1

Revival: Mind and Body: A Criticism of Psychophysical Parallelism (1927) (en Inglés)

Hans Driesch (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Revival: Mind and Body: A Criticism of Psychophysical Parallelism (1927) (en Inglés) - Driesch, Hans

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Revival: Mind and Body: A Criticism of Psychophysical Parallelism (1927) (en Inglés)"

This little book is not a text-book of psychology. It is exclusively concerned with one particular psychological problem, a problem, however, that stands at the very centre of psychology. The relations between mind and body are analysed; that is to say, the following three psychedelic problems are successively raised: What is the mind? What is the body? What are the relations between mind and body? But it is only the third problem which is extensively dealt with; the first two are only briefly defined.

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